Let the rain wash all the pain of yesterday away

har gjort lite so nu! två sidor faktiskt, och det känns bra. En bra början :)
är grymt sugen på någonting att äta, ska ta mig en dusch och sen ta mig nån macka och juice. Helt ärligt var det himla skönt att ta en dag hemma, fastän den har bestått rätt mycket av skolarbete. Men jag behöver läka lite på egenhand också, men hellst vill jag ha dig här men du inser inte faktum.

okej det här är illa...vad jag än ska skriva så leder det in på samma spår!
imorgon går vi till 2 och det är helt okej. Då är det bara hem och städa, handbollsträning och sen göra so och engelska.
ska klirra duschen nu, puss
ta-ta



jag ber om lite uppmärksamhet. Jag vill att jag ska betyda någonting för dig. Jag vill ha din uppskattning och framförallt din kärlek. Men man får inte alltid det man önskar sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0