it's scars that never go away


bjussar som fan, har hunnit ta bort sminket och är gode så sliten!

dagen: skola till halv 7, vi har en "special grej" med hkn så vi jobbade länge idag och så får vi skippa dom två kommande hk-lektionerna och sluta 2 på fredagar! sen hem och såg handboll(som sverige förlorade), sen for vi och plockade upp ronny, jennifer och anton hos ronny och sen for vi till ellan. Här har vi bara degat i soffan, dom tog sig ett bad men jag avstod.
nu är elin och skjutsar hem folket, blir att jag sover här med min älskling. ELLAN♥
imorgon ska jag klippas och på kvällen möjligtvis lagfest! ta-ta

Tumblr_lfohg8sco61qfovpfo1_500_large
Tumblr_ld2i1xdndi1qfpqyso1_500_large
och fortfarande inte ett ord från dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0