you use to be the one

Började dagen med engelska prov. Blir intressant att se hur det gick, det var ovanligt svårt faktiskt! Och engelska som inte är min starka sida.. Sen hade vi spanska, då fick vi säga hejdå till världensbästalollo, lite tårar blev det! Hon fick blommor och ett kort av oss tjejer, naawwii hehe! Sen hade vi idrott och det var min tur att hålla lektionen,det gick grymt bra och fick mvg på det. Känns skönt! Sen var det lunch och efter det gick jag till syon och gjorde mina gymnasieval! Har värsta klumpen i magen.. Blev teknik som första, och sen valde jag bara nå för att fylla ut lite så det blev omvårdnads som andra och samhälls tredje. Sen hade vi musik och sen svenska. På svenskan kastade emma ett sudd i mitt öga, mycket skönt! Var blind i typ en timma.. Har duschat nu och ska göra mig klar, puss på att det är fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0