någon säger att dom älskar dig, men bevisar det ej

Glad alla hjärtansdag på er! Hoppas ni har spenderat den med dom ni älskar mest. Min dag fick då sluta i tårar, trodde dom var slut med dom finns där långt inne. Låg och skrev och det var då dom strömmade fram.. Men snart är jag hel, snart har jag hel "Cry a river, built a bridge and get over it". Efter skolan for jag då på gymet och pumpa med elin och tess. Var klar efter 5,hem och åt och sen drag jag till Elin. Badade där med elin, hanna, madde, rickard, virreboy och jonka. Krille satt bredvid och jenki var också där ett tag. Fick hämtning efter 10. Nu är det sova som gäller! Ta-ta

Kommentarer
Postat av: jennifer

jag älskar dig fankan! <3

2011-02-15 @ 12:52:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0