hur ska vi kunna säga hejdå till någonting vi inte vill leva utan?

gick skola till 2 idag med, helt ok!
vi hade trippelboll på idrotten/gympan och vi tjejer var 5st och killarna var typ 10st. Och tjejerna vann med 22-10, SUG PÅ DEN!
så underskatta fan inte oss ;)
sen var det hem, tog den dagliga PN'n och fixade lite med mobilen. Käkade bara mackor till middag eftersom den riktiga middagen väntade sen efter träningen. For och tränade handdboll och det gick väl sisådär. Det går typ bara sämre och sämre? nu kan jag inte ens skjuta längre.. dock vann jag "straffturneringen" men skit samma ;)

kom hem och då RÅKADE jag fastna i angry birds, hehee.. Sen nu har jag mailat hanna så hon ska fixa inför imorgon! Imorgon måste vi säga hejdå åt älskade lolo♥
ska göra lite engelska nu, ciiaaaooo
ta-ta

te quiero.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0