You put some love in the air

for och tränade fotboll, första träningen på 2-3 veckor pga att jag har haft så dåligt i foten.
Och vill ni veta vad? Vi hade konditionsträning, inte nog med att jag hade 1kg slem i halsen/bröstet utan jag fick skavsår också. Men gav i alla fall inte upp. Känns bra! Spela roll om man inte ligger först, bara man inte ger upp. Sen spelade vi, men sen gjorde mina skavsår för ont så bad Leifi tejpa dom men han tyckte det var ovärt när träningen snart var slut, så fick ta av mig dojjerna och titta på dom sista 7(?) minuterna.
Var hemma kring halv 10 efter att ha pratat med några på hemvägen, duschade, målade naglarna, åt lite mariekex och klädde sen på mig och körde till johanna. Där var hon, madde och elli. Tog det bara lugnt

ligger nu i elins säng med henne såklart!

jag och min sociala vän

pussnatti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0