you just wait, someday I'll stab you in the back


efter en dag hemma med nödvändiga samtal och en nu ihop samlad fanny så ska jag dra mig mot munksund för en kväll med mina brudar.
Har även varit och övningskört idag, eller tränade på starter och växla..hehe

har försökt installera nå samsung kies men det tog så himla lång tid när det väl var installerat att fixa in mobilen så jag gav upp. Annars hade jag väl fått sitta här hela kvällen

Dom senaste dagarna har spenderats med mina älskade, vi har ätit (som vanligt) och tårar har fällts.
Men jag har nu insett..äntligen kanske man borde säga
att du är fan inte värd mig!
fyfan för dig, dina lögner och hur du har huggit ner mig gång på gång.
Men du kan vara lugn, det här var sista.
Usch


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0