TE1A

Igår efter vi hade varit på Sunes så for vi till öjebyn och var med Möller i några timmar. Sen till Jennifer, sen till Madde och sen vid halv 11-11 så hämtade pappa mig. For och köpte godis eftersom de var sista dagen jag skulle äta onyttigt. For hem, duschade och satte mig sen i soffan och knapra karra. Somnade vid 2 kanske? Steg upp kring 20 över 10 idag, körde med Julia och sosso till skolan, började halv 12 förövrigt. Och jag och Julia höll på att ramla med min moppe påväg till skolan. Vi fick veta lite info, fick papper och busskort, tog kort, åt osv. När vi var klara for jag in till stan där Madde, Emelie och ebba var. Sen for vi hem till Madde och åt och nu ligger jag på gräset och ser när Johanna, Madde och många fler springer omkring. Hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0