ta mig tillbaka

igår rymde vi från mongokollot jag och mina vänner och drog till luleåkalaset. Pappa var så snäll och skjutsade oss, lämnade av oss hos sara i luleå och sen gick vi ner till vattnet och satt och mös och lyssna på musik, självklart stod vi upp för mongokollot och hade lite infall därifrån också. Gick mot området typ 8, gick in. Träffade min underbara saknade André. Hemsk nog var det ungefär ett år sen vi sågs. Men allting var som vanligt i alla fall!
Han gick med oss större delen av kvällen, vi åkte virvelvinden, endel käka, såg Daniel Adams-ray (höll på att pisssa ner mig hela konserten, men fyfan vad bra han var!)
Sara åkte hem med ronny, Elin med jonas och co. Och jag och madde fick ta bussen hem kvart över 2.
Ville över allt annat inte med på den bussen

Men kom till Piteå kring halv 4, upptäckte att jag inte skulle ta mig till elin. Frös, lite batterier i mobilen, och lite smått panik. Ringde i hopp om att pappa skulle vara vaken, och som tur var var han det. Dock hade han druckigt men han övervägde mina planer på att gå hem så han ringde en taxi som kom och plockade upp mig hos rickard.
så hemresan igår kostade 350kr

Somnade kring halv 6.
Vaknade kring 1-2.
Har varit och käkat på pentryt med pappa och är nu hos elin med hon, johanna, jennifer och madde.





tattat bilder av sassa, tack älskling!

i bilen påväg till luleå! mina fina vennor, sassa, madde och elin ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0