STRONGER THAN BEFORE

I fredags sov jag hos elin fast jag egentligen inte hade tänkt de eftersom jag skulle upp och dömma. Men vi, johanna, madde och rickard badade och sen for dom och vi gick och la oss.
Steg upp 11 igår, klädde på mig och for hem. Åt och böt om och for sen mot björklunda där det var fotbollensdag, dömde första matchen halv 1, sen såg jag fotboll med larsson och några till, sen dömde jag kvart över 4 och efter det såg jag larssons och doms match. Fyfan så utspelade älvsbyn blev!
Och vårat lag spelade medans jag dömde, vi vann med 5-1, jävligt bra jobbat brudar!
For från björklunda kring 7, hem och duschade, sminkade mig, letade från nå kläder, for på ica och köpte flåd  och nyllonstrumpbyxor. For hem och plattade håret och sen for jag till julia där vi var 9 pers från laget.
En trevlig och busig kväll med laget!
Sen kom elin och madde och hämtade mig, lämnade av mig, hämtade mig igen och sen for vi till elin.
Här var rickard, jennifer och johanna. Satte oss i soffan och såg grease. Gick och la oss kring 5 kanske? ZZZZZZ

Vaknade av att jennifer och johanna kom in och skulle rita på oss. Sen torkades lite tårar, har ätit och johanna och jennifer har farit. Ligger i soffan med BUUURT och ELLI nu.
Gissar på att det blir en suuuuftar dag

så jävla fräsch tjej...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0