maybe it's time to change


söt shäj måste jag erkänna... och gillar att rocky ser ut som en galen varg eller någonting?

Vad tycker ni om att jag har börjat mobilblogga med bilder?
Kanske inte lite bra och lättläst som när man bloggar från en dator, men istället för att skita i att blogga eller att bara mobilblogga utan bilder så måste det ju vara en förbättring. Eller?
Statistiken har då ökat(minimalt) så lite bra måste det i alla fall vara.

Hade träning halv 7, vaknade kvart i 7...HELVETE
Hade ställt klockan men vet inte vad som hände med den?
Skyndade mig som fan och drog till träningen.
Gick väl inte direkt bra..

Sen såg jag herrarnas match med lestis, sen stannade jag och prata med emma, matilda x2 och max ett tag. Sen hem och duscha. Har städat mitt rum lite, plockat bort kläder som låg framme och damsugit.

Har även hunnit göra en grupp på FB som heter "TE1A" och lagt till alla som jag hade från klassen i den gruppen. Tänkte att de kan vara bra att ha.

Ska dricka upp mitt te, borsta tänderna och sen SOVA.
Mitt största behov.
Imorgon går vi bara till 20 i 2, suuuuuuft

kyss till er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0