haaataa luleeebor

Började halv 11, körde till skolan med Julia och sosso. Träffade nya lärare osv. Slutade strax efter 4, skyndade oss hem, åt, vilade i typ 10min, böt om och packade. For till björklunda där vi hade samling kvart över 5, sen bar det av mot gammelstad. Jag och surrigadaddi åkte med Julia och hennes familj. Hur matchen gick behöver vi inte nämna, inga skandal siffror men skandal domare. Om jag skulle börja ta ut mina aggressioner här så skulle de bli väldigt fult så kan bara att dom var så pass lost att dom gav ett rött kort till fel person... Sen hem, åt lite fil och har läst en artikel om den här 7-åringen från Umeå som blev knivstucken 17 gånger utav hans pappa..tänk att han skulle ha börjat ettan..Fyfan! Ska iaf ut.på en promenad nu, får se om hunden får följa.. Musiken får det i alla fall!

Kommentarer
Postat av: Sara

vaddå hata luleåbor :( hoppas jag jag räknas in där... :'(

2011-08-25 @ 13:13:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0