det var kul så länge det varade


mina kära vänner klagar på mig att jag är så dålig på att blogga..
sorry dudes!

I veckan har jag hunnit vara med om kopiösa mängder regn, tränat fotboll, spelat match mot älvsbyn som vi vann, varit med larsson och annat folk på hammenviken, tränat i regn, varit i munksund som vanligt och ja..vad mer? MYCKET MER
osv osv osv

Ikväll blir det mest troligt on!
det beror på en viss person..

Igår kväll hade vi förresten ett farväl "firande" av emma som ska flytta till lycksele, pluttan :(
Men kul hade vi i alla fall! Det var halv on som gällde.
Sen sov jag med elin här hos hon.
Idag har vi städat på kalles, ätit mat på röda lycktan, varit på dollarstore och varit med jennifer och johanna.
Har just duschat, fönat håret (med borste annars hade mitt hår stått åt alla kanter just nu) och sminkat mig.
Plattången och förhoppningsvis nå kläder kommer sen.

Vi hörs och njut av sista kvällen i frihet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0