you said I was a fallen angel, but why can't you let me go back?

Hittade två par byxor på stan, men hittade inte en enda jävla tröja! Skit stad.. Pappa hämtade mig vid 5(?), for hem och åt och sen for jag till sebbe där folk var. Drog bland annat en epa ragg! Alla for hem vid 9 men jag stod och pratade med Johan och Jesper ett tag. For sen ut på en cykeltur eftersom jag inte hade hunnit träna eller rört på mig i huvudtaget. Kom hem och såg hockey, jävla inavel Skellefteå! Duschade och har plattat håret. Ikväll var en sån kväll jag bara skulle kunna trycka en fet godispåse, men nä de är bara hålla sig! Kör på frukt istället. Men måste sova nu, nationella i engelska imorgon...döda mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0