what's about dads?

Vad är de med pappor och deras döttrar. Dom tror att vi inte kan ta hand om oss själva och att vi ska bli våldtagna så fort vi är utomhus själva. Det är så fruktansvärt irriterande. Min bror till exempel har i stort sett alltid fått vara ute hur länge han ville och pappa har kunnat somna, och pappa brydde sig inte speciellt mycket om vad han gjorde. Men då bara för att jag är tjej så kan inte pappa sova innan jag har kommit hem. Så då måste jag komma hem tidigt bara för att pappa ska få sova. Och det är alltid det där med att man aldrig ska gå själv hem och att dom ska ha koll på vad vi gör. Dom tror att man tycker om att dom "bryr sig om en" men egentligen hatar man de och man vill att dom ska släppa kopplet. Låt oss leva livet för i helvete

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0