the time is rolling

vaken sen ett tag sen..och som ni kanske förstår så blev det inte många timmars sömn inatt
går dagen var lite fram och tillbaka men ändå helt okej

vi alla var först hos jennifer och mös på och sånt, sen for jag, jennifer, phille och johan till chrille där det var lite folk. Satt vid elden till halv 12 då vi rörde oss mot stan, skjutsade hem jennifers syster och sen for vi hem till phille och käka strips och tog det lugnt.
sen vid halv 2 (?) skjutsade phille och jennifer hem mig till elin, där dom inte var. Fick efter en del försök tag på elin och hon begärde hämtning till hon och madde omgående.
Skakig som ett djur letade jag mig fram i "lilla pite". Hittade dom till slut..
efter vissa omständigheter blev det att det inte var så brottom hem så jag gick in där. Dubbel trubbel
där hände det en massa jävla saker, både trevliga och mindre trevliga.. men ja, ni såg ju på inlägget när vi kom hem hur länge vi var där.

idag drar jag mig mot kära öjebyn, känns mer än behövligt.

(duktiga lilla du som orkade läsa allt♥)

just nu är jag blek som ett offer.. snälla ge mig färg sol
kanske borde besöka solarieöarna?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0