miss you babe,

min statestik ökar, och det gillar jag! stranna här också
puss på er söta läsare

igår så  for jag, ellan och jennifer till emma. Där hon och eve var. Sen tog vi cyklarna och cyklade till johanan och där var hon, lydia, lina och voka. Vi drog ut rätt fort och gick/cyklade. Tappade bort dom andra brudarna och sen träffa vi krille och kalle. Jag, jennifer, elin, kalle och krille cyklade till klubbgärdet till fanny där det var massa folk. Trevligt
enligt mig så var kvällen väldigt lyckad!

idag vaknade vi tre vid 9-halv 10, steg upp och klädde på oss och sånt och sen cyklade vi in till stan och åt. Sen har vi varit och sett fotboll på LF. Cyklade hem i kylan och nu sitter jag och elin här hos henne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0