just give it to me baby

förlåt för den dåliga uppdateringen i helgen, jag skäms!
igår hade vi match kl 9 och kl 6, så där i mellan var vi på arcus och låg på mattan(höll på döda några småbarn), var på biltema och åt på gymnasiebyn. Båda matcherna gick otroligt dåligt, men sista var i alla fall våran bästa match.
Hoppas att vi kan få till det här, för det blir så mycket roligare om det går.

var hemma kring 8(?) fixade mig och drog sen till tessy. Där var alla tjejer från förra klassen + några till från skolan. BARA BRUDAR
vi spelade kort, sjöng, dansade och lite allt möjligt. Jag tycker det var trevligt men kvällen tog slut direkt..

Elin och madde hämtade mig kring 1 och då for vi till Lars där det också var lite folk. Vet inte hur länge vi var där dock. For sen hem till elin och vi la oss kring halv 4.
Vaknade 12 och vi får se vad som händer.
puss

love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0