in high heels

Go kväll! Är hemma från en trevlig kväll med folket. Vid sju for jag till sebbe där folk var, sen var vi på pit stop och Willys. Sen tillbaka till sebbe. Alla förutom jag, Jonas, max, chrille och Emil hade tydligen farit till phille.. Vi gick till chrille och sen bestämde vi oss för att gå till phille. Jag, Jonas och sebbe traskade till han och för dom som inte vet så bor vi i öjebyn och han på annelund, vilket är ändå en ganska bra bit. Var hos phille med folket och de var nice. Sen kl 2 började jag, sebbe och brolle gå hemåt. Hade högklackat och de är inget jag rekommenderar! Fyfan kändes som att fötterna skulle ramla av. Var hemma ca 20 i 3. Ska läsa lite frida och sen sova! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0