I can't stay on the ground

alla drog här ifrån kring 1, då satt jag och elin och såg klart en film till 2 och käkade lite chirre medans. Gick sen och la oss.
Vaknade imorse kring 11, men vi båda tyckte det kändes som att vi hade sovit hela dan och att klockan var typ 3? men icket..
steg upp efter ett tag, klädde på oss och sen for elin och burte till kalles och städade. Men jag var tvungen att vara hemma "i en vettig tid" idag så jag hinner med att göra lite saker. Så jag stannade kvar och städade elins stuga och har även bäddat här inne. Så mycket som jag har fått utav den här familjen så kan jag lätt bjuda på det!
men nu ska jag bara ta mina grejjer och sen kör jag hem till öjebyn.

en bild från nu, s to the kabb

och två bilder från igår


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0