forgett about the price tag

igår for jag hem vid 5 från elin, väl hemma så duschade jag och fixade mig. Sen kom sosso och julia och efter ett tag for vi in till tjejkvällen.
Det var så jävla mycket folk så vi orkade inte kolla så noga, köpte iaf bara ett par solbrillor.
matilda, sebbe, jonas, lars, osv gjorde oss också sällskap.
efter vi hade varit på stan for vi på max där endel ville käka, jag köpte mozzarella sticks och en dricka. GÖTT
vi var där ett tag och sen for vi mot byn. Men där blev alla så helvetes tråkiga, och for hem kl 11. Gå och då, ja tack bra hejj

jag och sosso for och hämtade hennes moppe hos julia, (lite svårstartad i regnet) sen for vi till mig där jag fick packa mina saker. Jag följde sosso hem och sen for jag till johan där han, phille och oskar var. (bra beslut)
phille och oskar for efter ett tag och precis då jag hade tänkt fara till munksund så ringde kalle till johan och frågade om vi ville följa till ett spökhus. Vi lockade på erbjudandet
krille, jonka, kalle och glenn kom och hämtade oss och sen for vi till spökhuset. Har aldrig sett dessa människor så rädda i hela mitt liv, hahah
men vi gick i alla fall in där och det var grymt obehagligt. Men ingenting övernaturligt hände, sen efter vi hade varit där så ville vi till ett till spökhus så vi for till sikfors och dit gjorde en annan bil oss sällskap.
Här snackar vi ruggit hus..fyfan

var hemma hos johan igen kring 2, då tog jag moppen och körde till elin där det vakades. Här var hon, madde, lå, johan, johanna, danni och matilda.
var vakna till 6 och sen somnade vi.
Vaknade halv 2 och ska snart in mot stan.

10p till dig som orkade läsa allt, love you


Kommentarer
Postat av: moaa

Jag fick 10p ;)

Haha okejokej, jag ska till luleå och vara med daniel o hans kompisar vet inte rikgti vad vi hittar på :D

2011-04-29 @ 15:12:21
URL: http://moaahlgren.blogg.se/
Postat av: moaa

Haha nje inte det ;) detsamma! :)

2011-04-29 @ 18:35:59
URL: http://moaahlgren.blogg.se/
Postat av: QN [TTHESEWORDS]

kikar in och önskar dig en trevlig kväll! :) valborg och grejer ;)

2011-04-30 @ 14:16:33
URL: http://tthesewords.webblogg.se/
Postat av: Jenny

Zooma in på det större fönstret uppe på bilden i detta inlägg så ser du ett par armar lutande mot fönstret o ett huvud. Var det detta huset ni besökte??

2012-08-20 @ 21:46:08
URL: http://deathdreams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0