WHAAAAAAAAATSAAAAAAAAAPPP??!

LULLU OCH TOTTO, WHAAATSAAAAAAAAAAAAAAAAPPPPPP!!!!!
(jag är inte trög, vet att det stavas whats up ;) )

idag var då några från våran klass funktionärer på LF för småttingarna. Var väl inte så jätte kul, men ändå lite! men de var i alla fall roligare än skola :)
vi fick fara därifrån kring halv 2 kanske? skjutsade hem matilda, for hem och sov till 4. SKÖNT! pn i mitt hjärta♥

steg sen upp, åt snabbt och for sen till match på björklunda. Mot munksund
min matchtid var väl som vanligt inte den högsta! men jag vägde typ 3 ton idag, så de kanske bara var bra :)
vi gick i alla fall hem med vinst, 3-1. 
 
Imorgon vanlig skola, får se om det blir att jag ska til tobbas stuga imorgon eller inte :) hoppas!

den coola killen ni vet, som jag har lagt ut filmer på varje dag? han har ju inga fler roliga :(
så de får bli andra!


oooldddieee, men fatta panik man skulle ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0