DÖ I ELD

drar dagen i det här inlägget istället!

började skolan kl 10, slutade 14.15. inte helt fel! :)
Gick dock åt helvete på orienteringen idag, brukar gå som en smäck...men nä inte idag, jävla stall jävel!

sen halv 5 hade vi samling på björklunda inför matchen, sen for vi mot sjulnäs.
SERIEFINAL
ska inte uttrycka mig här om vad jag tycker om matchen, men kan inte säga nå annat positivt än att jag älskar mitt lag och vi fick i alla fall in 3 bollar!
 känns mycket konstigt att isk ska gå och vinna serien, vi har trots allt spelat exakt likadant. Vunnit lika många matcher, spelat lika en, och förlorat en. (mot varandra) men dom har bra målskillnad och vann serien på det
 eller i och för sig, gör vi 40 mål mot sävast på söndag så vinner vi serien! så HEJJA

matchen blev i alla fall 4-3 till infjärden. Grattis

for hem, la mig i badet och sura. Såg idol och nu sitter jag här, vid min egen dator för en gångs skull!

kanske borde träna lite på engelskan? och spanska brevet ska vara inne imorgon, har jag renskrivit? NEJ
dålig start på skol året

så här känner jag mig nu
om inte lite mer saker
ÅÅÅHHH
 + +


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0