tillbak på ruta ett

har so, som vanligt.
Igår for ju jag, jennifer och johanna på hockey. Men såg bara första perioden för sen skulle vi hem och se IDOL.

"lyssna nu!
Eftersom jag skjutsade johan så hade jag hans hjälm med mig efter jag hade lämnat av han så att han inte skulle behöva gå och bära på den. For till jennifer och sen skulle vi på ica, då vi for därifrån så tänkte jag på hur fult det var att jag hade två hjälmar fast det bara var jag som skulle åka.
For sen till LF och såg hockeyn, när vi sen skulle fara och jennifer och johanna precis hade åkt så upptäckte jag att det bara var min hjälm på moppen. JOHANS VAR BORTA
tänkte att antlingen hade någon tagit den eller så hade jag tappat den när jag körde. Letade på hela LF's parkering och sen for jag 4 vänder mellan ica och LF , eftersom jag kom ihåg att jag hade den där.
Hade panik och hjärtklappningar, jag hade tappat bort johanshjälm. FUCK så sur han skulle bli.
När jag sen för fjärdegången for i rondellen vid max så hör jag hur emma och emma ropar på mig. For till dom, som var bakom sunes. Då jag far in på bussparkeringen så möter jag ström, och en kille i grön adidas kofta bakom. DET ÄR CHRILLE ELLER JOHAN
det var johan och han hade SIN hjälm PÅ SIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
viktor hade varit och hämtat den."

ÅHHHHHHHHHHH MITT HJÄRTA.

Idag hade vi i alla fall sovmorgon till 10, skönt.
slutar dessutom kvart över 2.

träning ikväll!
pusshejjssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0