If eyes could speak I wouldn't have to talk

hallå!
igår for jag då in till stan och var med tobba och anton ett tag. Elin var med en stund men sen for jag och lämnade henne hos dom andra.
var hemma vid ett, släckte halv 3 och somna 6 SUUUUUUUUUG
vaknade kl 10, så har inte sovit speciellt mycket i natt!

låg och dryga och såg tv till kvart i 1, steg upp och böt om till träningskläder, for och träna halv 2
Men det gick då rent åt helvete!

kom på att igår åt jag bara frukost och åt ingenting på morgonen, så hade sovit 4 timmar och inte ätit på 24timmar, lyckat ohnej!
efter träningen for jag hem och duscha, åt middag och sen drog jag och julia och dömde. A.L var ju huvuddomare förfan! 130kr, caashiing

sen for jag till munkpung, är här nu!
pusshejjs
rickard, madde och jennifer klagar på att jag skriver långt :(

HEJDÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0