FAAAAAAN ÅHH

det jag skrev försvannnnnnnnn -.-

vill bara säga att jag vet inte vad jag höll på med i mitt senaste inlägg, som var i lördags kväll.
någon gång efter det gick vi till lars som bor i stan, sen på morgonen gick vi tillbaka till jennifer och sov. Somnade kring 7 på morgonen och kvart över 10 ringde väckaren!

for hem och gjorde mig klar, for på matchen mot sävast. Snacka om otur vi hade! bollen var över på våran planhalva typ 3 gånger, vi jävlat ägde matchen. Men vi kunde inte få in bollen i mål! MEN...
på tilläggs minuten gjorde våran underbara högerback emma eriksson ett mål så vi vann matchen! 1-0

efter den for jag hem och sov, sen på kvällen drog jag till hemmings och var med tobba och boysen.

måndag...MINDRE LYCKAD DAG
var trött som ett as, bråkar om onödiga saker med en väldigt viktigperson så kände/känner mig inte på topp!
och sen hände det.....!
vi satt på elevrådet och jag var då jätte trött, vickade på stolen, eller jag hade lutat den mot väggen och satt så ett bra tag.
Sen smäller det, stolen glider iväg och jag ramlar. På vägen ner slår jag huvudet i elementet och det gjorde VÄLDIGT ont. Ligger på golvet ganska länge och tårarna bara rinner, gråter inte men dom rinner.. steg sen upp då mötet var klart men var som helt borta och hade jätte ont. Sen då jag träffade rektorn som var med då jag ramlade så frågade han hur det gick, jag sa att jag mådde illa och han ringde skolsköterskan.

Hon ville att en ambulans skulle komma? men hon är ju lite virrig ;) så dom ville i alla fall skicka mig till akuten eller vårdcentralen, men det slutade med att pappa kom och hämtade mig, eftersom rektorn ville det!
for hem och dekade totalt

sen på kvällen pluggade jag NO, duktig flicka!



idag hade vi vanlig skoldag till 11.25, sen lunch och efter det orienteringsprov på falkberget. Gick Kanoners, dock vägrade dom skicka iväg mig efter det som hände igår. Fick ju en hjärnskakning och är väldigt borta, men jag ville inte göra det senare och skulle tamigfan ut! dom ringde far och han godkände det :D
hittade 9 av 10 kontroller, så blir nog ett MVG om tiden var nog bra.

sen hem och nu har jag skrivit klart labbraporten, ska pluggar vidare


opsss, blev ett väldigt långt inlägg.. som vanligt!
hihih

pusshejjs♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0