amanda fucking jävla isaksson

Satt inte nånting mer vid datorn igår så kunde inte skriva om lillmansingen.
HON FYLLDE JU 15ÅR IGÅR!
grattis i efterskott gumman! :)

efterskolan igår så for jag och handlade åt mig och far, sen var jag så duktig så jag damsög hemma. La mig i soffan och såg tyras show! sen var de träning
och efter det for jag förbi amanda och gratta henne eftersom jag inte hade sett henne på hela dan. Fick mig lite tårta och fick vara med om presentöppningen!

sen hem, duscha och pluggade.
Idag, skola till 10 i 4. KUUUUL liv, nej inte på en fredag!
vi har samling kl 5på björklunda för att sen fara och spela match mot lira, så de blir att skynda sig hem!

hörs hej!
pusss

söt bild från förra året!

HHAHAHAH, wallon!
här var man mörkhårig och långhårig, eller ja....längre var det i alla fall.

HA'NE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0