mycket bilder

har mycket bilder som borde läggas ut lite här och var, bland annat från musten idag! som jävla ååhhhh, pappa tog. Ska jag berätta hur de var? jo så här äre.... han kom fram en halvmeter framför mig och P:è när vi sjöng, ställde sig för alla andra i publiken och skulle fota, så jag skrek tp i micken att han skulle sticka och jaaaa. BLÄ
så jävla jobbig.
men endel bilder blev faktiskt bra
hade match igår, mot assi! vi vann med 2-1, och himlarns vilken kul match! alla KÖTTA
Lëstis var så jävla grym, där kan man verkligen säga att hon KÖTTA, hhihih, vad kul de var
Lêsis och jag stod för pyttsen(tro det eller ej men jag satte den fan!)

dagen i dag har rockat, musik för hela slanten
nä nu lockar duschen, min rygg barkar och ja är fejting trött
puss
förlåt för tråkiga inlägg!
så jäääääävla söt, D-RÄGGEL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0