e va´ ja´ e ly, e va ja e ly, e va ja e lycklig

VÄRLDENS BÄSTA VECKA, JAG ÄR SÅ JÄVLA LYCKLIG!!?!?!?! HÖR NI DE?
HAPPYHAPPYHAPPY :D:D:D:D:D:D:D:D

KLARADE MOPPEPROVET IDAG, FÖRSTA FÖRSÖKET OCH DET SATT SOM EN SMÄCK, 57/65!
har seriöst ALDRIG varit så lycklig i hela mitt liv! ALDRIG
spanska provet blev flyttat till på måndag, både bra och dåligt

och de är en annan sak jag är så jävla lycklig över, men de kan jag inte skriva här :D
men nu ska jag dra mig till sängen tror jag, de får bli en tidig kväll! alla glädjetjut och skutt har gjort mig alldeles matt ;*
hejdå, har massa bilder men orkar inte lägga in dom på datorn, så ni får dom sen någon gång
FREDAG IMORGON, LULLU OCH JAG BÖRNAR MED MOPPEN TILL SKOLAN, PpPPpPppPusss

min pärla<333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0