sdol here we come and we gonna rock this parteeeyyyy

sug min braiga engelska!
känner att datorn är men svaga sida, men inga tårar spilda
igår var de niornas middag, var ganska kul att hålla i. Första året någonsin som nån har tyckt om maten i alla fall
tisdag-onsdag sov emma hos mig och onsdagen var vi leeeeeeeedeiga, inte för att skryta men..:)
nu är skolan över! fattar ni så j*vla skönt? inge fler dagar då man måste arbeta
ohhhhh
men är i alla fall hos min mor nu, oh igen, ska snart/sen vi får se när de blir, till emmas stuga med kära folket
kommer bli trevligt
imorgon är de disco med brudarna som gäller!
taggar faktiskt redan
men puss på er söta som fortfarande kollar in min blogg i förhoppningar om att jag ska skriva, och nu gav jag er en liten chock och skrev!

sötis me like

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0