midsommar

halloj, nu sitter jag vid min egen datorn! ett under :D
har lagt in bilderna från konfan nu på datorn men de är några hundra så jag orkar inte rensa och lägga upp dom nu,
onsdag-fredag sov jag hos amanda, och vi var med phille, mkay och jojje som mest, gjorde ju annat också men
sen på fredagen så for jag till sötis ida (ge mig det huset, nu!) moa och agnes kom också, vi gjorde mat, åt, for ut med båten, åt, och sen for jag hem kring 9, när jag kom hem så for jag direkt till blåbågarna, där var 19pers(lêsta, sofi, elin, P:ë, mimmi, jw, ela, bäkk, matilda, oscar, simon, gustav, martin, anton, jesper, ante, (stina och filippa en liten stund), VEM HAR JAG GLÖMT?!?!? hjälp ni som var där, kommer verkligen inte på...)
de hade sina stunder, haha, men de var kul och trevligt. 01.15 drog jag hem, somna vid halv  3

idag (lördag) har jag bara slappat, rensat lite kläder, handlat, vid 7 for vi till raffa och åt, FY SATE SÅ GOTT! halv 10 for jag och bror hem, sen har jag bara suttit vid datorn

jag frestas utav melonen och jordgubbarna som är i kylen!

om ni vill se bilder från kvällen så gå in på sötiselins blogg, http://elinokvist.blogg.se/2010/june/utkast-juni-26-2010.html

snälla kan någon fixa min header snart?! får aldrig nån som är sugen, den behöver inte alls vara avancerad, sosso, elin, tess, nån? :D
puss på att de är konfa imorgon kl 3 i öjebykyrka
 

eö, du har fel! de var dom som antasta mig, jag dog ju! mitt finger! de är fan synd om mig :(


midsommar outfit, inte bästa bildkvallan och ljuset men

GLAD MIDSOMMAR ALLESAMMANS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0