take a minute



börja dagen med en bra låt!

igår hade vi någonting med fotbollen på björkis i öjebyn. Först spelade vi brännboll, sen åt vi hamburgare, sen delade lag 1 upp sig på två och lag 2 också. Sen gick en del och spelade fotbollsvolleyboll och dom andra slog straffar med vänster.
Kan då säga att ett riktigt PMS utbrott bröt lös för mig. Min del utav laget var jävlat värdelöst! bara jag och fia som visade vars skåpet skulle stå, eller vi försökte i alla fall :) dom andra stod bara och titta på och försökte ge tips, men sen när bollen väl kom till dom så sprang dom tp där ifrån. SÅ IRRITERANDE, kan då säga att min grupp förlorade allt.
Lag 2 vann och fick en paradis ask, gjorde mig faktiskt ingenting för som smakar skiten!
sen blev det prisutdelning till alla, det började med att issa fick en chokladfontän?!?! och dom andra som fick samtidigt som henne fick en bikinilinje trimmer, så man tänkte att de här skulle bli kul och att alla skulle få såna roliga saker!
men nej, resten fick ficklampor, hörlurar, stegräknare, och endel fick tom en film. KUUUUUL
enligt mig SÖG de, hela grejen. Var så jävla sur så jag ville gråta.

men sen drog jag till älsklingselin i munksund, då jag kom var hon, sara och emma på båten. Sen kom hanna och markus, och efter en viss övertalan följde dom med på en tur. Vi for och tankade båten, sen parkerade vi vid sjöbodan och gick upp på coop och köpte korv, dricka, marabo polka och cheez doodles.
sen drog vi till fingerman, gjorde upp en eld och grillade korv. Mysigt
sen skulle hanna hem NU ( nu var de alltså!) så vi fick packa ihop snabbt och dra med båten till hamnen. ELIN ÄR KUNG PÅ ATT BACKA
sen drog alla, jag och elin gick upp till henne, la oss i hennes säng nästan direkt och såg staying alive, den var värdelös!
menmen, klockan blev mycket. vi smsade med en viss mr, lyssnade på musik och sen däcka elin så då somnade jag också efter ett tag.

idag är det måndag, ingenting speciellt står som måste göras. Men sa till far min att jag skulle vara hemma i vettig tid och sova hemma i natt. Har varit borta lite väl mycket på sista tid.

NU blev det ett himla långt inlägg, men tycker jag har varit så duktig som har bloggat varje dag på senaste tid :') heheheeeeee

puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0