rpr, rönnepåriktigt

tjaatjaaaa bloggen. Jajemän, jag är uppe! dock snoza vi 11 gånger innan jag reagera på att man kanske borde stiga upp. Madde pömsar fortfarande den sötisen.
dom senaste dagarna har jag varit i munksund som mest, eller senaste veckorna dock men.
i tisdags var jag ju med öjebybrudarna, vi for och badade efter träningen och sen for vi in till stan, till max och köpte glass. Alla hade en moppe att åka på förutom matilda, så jag och emma hoppa av min moppe och cyklade med matilda, snälla som vi är. men de var MYCKET trevligare, vi snackade om...ja de ska vi inte gå in på;)

här med munksund folket äre gött! de vi gör som mest är väl att bada och köra runt till folk, och igår blev det ju då städning hos per medans killarna nörda sig vid datorerna..
men idag då?
joo, pappa ska ringa snart, och då ska vi till hans faster cajsa, vet inte vad de var vi skulle göra där? typ he upp en hylla eller nå. Ska få konfirmationspengar av henne så de blir gött!


fresh girl, nononono, a BIG no.                 men man ska ju bjuda på sig själv lite


ny klockan! 200kr på stale                                        kul liv..

madde sover :( men nu är de väckning på stort G

hejjs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0