lycklig var ordet

TRO DET ELLER EJ?!?
men jag är hos elin, hehehe!

tidigare idag så for vi förbi sjöbodan där dom körde vattenskoter och skoter, på vattnet för de som inte förstod det! Men det kostade 100kr att gå in så vi stod utanför och kollade, jag stod på en suptunna och elin sträckte sig över insynsskyddet ;)
men vi hann bara se en skoter eftersom vi kom lite väl sent, sen lämnade jag av elin hos henne och sen for jag hem och förberedde för packningen. Till slut samlade jag mina krafter och packade, i alla fall alla fotbollskläder. Resten packar jag imorgon.
sen fick vi middagsfrämmande och pappa hade fixat ihop en god middag som jag njöt utav. Sen försökte jag få tag i elin och när jag väl fick tag i hon så drog jag direkt hit.

nu sitter vi och lyssnar på bandit<3 så jävla härligt det är.
ska sova här i natt, sista natten inför dana!
kommer sakna dig i mass0rrr, i och för sig kommer jag sakna alla!

men nu ska vi ut och....nja jag vet inte vad ví ska göra :D
måste lägga mig i tid, TAGGAR DANMARK

men pusshejjvihörs

-någon gång skulle de ju bli rätt, nu kanske är den gången. -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0