hej jag heter fanny och jag gillar att gå in i stolpar.

och där tog min "braiga" bloggning över..
i tisdags var jag och elin till lule och shoppa, träffade även andré en snabbis :)
när vi kom hem hade jag träning direkt och efter det drog jag till elin, tror vi var med hanna och markus, sov hos elin.
Onsdag, vi vaknade ett, åt och sen for vi på hammenviken med hanna och markus och badade. Sedan hade jag match mot p96/95, inge kommentarer om hur det gick...
sen hem och duscha, och efter det drog jag till elin där hanna och markus var, men dom drog efter ett tag. Sen mös jag och elin lite och sen drog vi till mig och sov :)
imorse vaknade jag kl7 av att åskan slog ner precis utanför, hela huset skakade. Det tog några blixtrar tills elin vaknade som tur var, brukar aldrig vara rädd för åskan men nu..! sprang runt i huset och drog ut kablar till tvarna och sånt, och bror sov som en stock...
Rocky var rädd som en mus, han ska ju skydda mig? hallå...
sen fixade vi oss och drog till stan, men vi orkade ingenting, så vi gick bara omkring, jag köpte 3 par trosor från lindex. två spetts och ett par string, sköna var dem allihopa!

sen hem på träning, gick sådär, hade så jävla ont i magen.. Sen hem och chilla, orkade inte ens fara till elinbabe, och då är det illa!
så har vilat upp mig till imorgon (eller egentligen idag) då drar jag och elin till hemmings :) kommer bli najjjs i massor, saknat dig!

men ska dra mig mot sängen, sitter dock i den nu, och det är ca...100grader här inne. Inte gött kan jag lova, drar igång fläckten nu och öppnar fönstret så kanske jag somnar någongång i år

ässssssshhh, nu blev det ett sånt där långt inlägg igen :( hoppas ni söta orkar läsa ♥

några bilder

push, inte seriös för de som inte fattar det! baaaabe kom hem NUUUUUUUUUU

madde, greken och lill larssan. PUSS

LARSSAN, HITTAR DU NÅ ELLER? HAHAHAHAH

viktor och greken, ;)

GODNATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0