happyhappyhappy

mjaomjao bloggen!
sitt nu henna hos den galna familjen, VIRUS
hahah näå med far'n henna är ju it riktigt i ordning
KLART HAN E

nä men igår var jag och elin till hemmings och var med bästtobba och linus ;)
vi såg 3 filmer hos tobba, var i lekparken, var hos linus, var på hiffton och spelade fotboll, ja och hade allmänt trevligt!
vi begav oss hemmåt vid halv 2 och ingen utav mig och elin hade ätit middag och var ganska jävla hungriga så vi drog till max. Var väl där kring 2, 
men min mage var it riktigt i ordning så jag fick inte ner så mycket, sen drog vi hem hit till elin (FYFAN VARA KALLT DE VAR ATT KÖRA/ÅKA MOPPE FÖRRESTEN, SKAKADE SOM ETT ASSSSS)  vi la oss i sängen och  försökte få upp lite värme, skulle se en film men orkade inte så vi slagga dirr

nu idag ska jag hem och fixa lite inför imorgon, packa och handla det som behövs. DANMARK HERE WE COME

men nu ska jag se var elinpelinmalmpalm har för sig. TOSSI skulle jag gissa

jamentjingeling

detta kanske blir min sista bloggning på över en vecka, vi får väl se! men ha det bäst så länge ♥

-Kommer sakna dig grymt, du är de bästa-


en knasig bild på dagens outfit 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0