gris

igår var jag med oscar och johan, trevligt. vi spela fotboll och löka sönder, och annat. var hemma tp ett
sen imorse ställde jag väckaren på halv 12 för att jag och p:ê skulle ut på "hemligt uppdrag", kan intr avslöja vad vi gjorde än;) haha
sen fixade jag de hemliga och efter det drog jag till munksund, till jenki. Där var jenki, madde, greken och larssan. gud vad dom hade saknat mig alltså! ojojoj
sen drog vi till madde och jag och greken åt taco här, gött. Nu ska madde in i duschen och vi andra väntar på lars!
sen ikväll blir det att skjutsa pappa och sen fara på crousing med dom här, tufft
pusshejjs

jenkiiii<333333333

elin gumman! saknar dig ju

mattis, madde och jag på SUNES

53.96kr, tjoooockiiissss!!! fast ne

madde, f to the fanny och jenkiii

sötis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0