gotis/iogt bildbomb


amin, fanny, emma, emil, albin, anton?, johan, jocke och thom

amin, matilda, fanny, emil

jump babe

matilda, amin, fanny, robin, jocke och emma

matildanilssonbaaaabe

tuffast i stan! matilda och jag

man ska ju bjuda på sig själv! elinälmerosfinbrud

B-rudar! fanny, matilda o elin

f-olket, jocke, robin, chrille, emma, elin, amin. sry för kvallan och bildens ljus och de, såg nu hur dåligt det blev men orkar verkligen inte ändra!

förlåt för fuckface! men gillar bilden, b-licken jocke, hahah ;)
jocke, fanny, elin och emma

hahaha, sött amin!!  elin och emma där bak

emma, elin, johan och amin, steeek med old pose!

hahah, emma du klagar att du har stor rooompa? sötisunge! emma och jag,

emma: ska jag? fanny: hallå?

emma: klart jag ska! fanny: åh äntligen..

hahaha, bara för att emma har lång tunga!

asså jag är lika vig som elin? de är väl hur lätt som helst...

är lika vig! jag lovar, jag och elin

vet att du gillar det emma ;)

elin. gillar bilden skarpt!

vet att johan älskar sin pose!

amin och chrille, amin är de gott eller?;)

HAHAH amin och chrille. KRIG!

robin, emma, elin och jocke

raimo!

oscar och raimo!

sötisar-r-r-r! johan, oscar och sin fina min, vi alla älskar den!

raimo<33 emma miss you boy

oscars min e allt!

vilka sexbomber! amin, oscar och johan

jocke, vad firar du?;)


de var de bilder jag tänkte he ut från då vi var på gotis, ska redigera några fler bilder från andra händelser och lägga ut, för det är på tiden nu:) får se om jag hinner lägga ut som ikväll, men puss så länge


Kommentarer
Postat av: elinä

<3<3<3

2010-07-08 @ 23:20:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0