catfight

tja folket!
sitter hos burte björk, (allas idol) hahah
nä men är hos elin, hon fönar håret nu och jaa snart drar vi ;);)
kommer väl hem ikväll/i natt nån gång, får väl hoppas på det bästa!

imorgon blir de att packa, pappa tyckte jag skulle göra bort de, och de är väl ganska smiid ändå.
För de som inte vet så drar vi (laget) till danmark till dana och spelar fotboll, kommer hem en vecka senare.
Vet inte om de kommer kosta att smsa, om det gör de så kommer jag vara mobilfrii en vecka. kan vara ganska skönt faktiskt :) dock kanske jag ringer eller folk ringer till mig, jamen i alla fall så kommer de bli grymt kul.
Och nu när peter ska med så taggar man ju ännu mer!
vi ska jävlat rocka ;D

men snart ska vi väl dra, pussålänge

NU:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0