when it was good

var hemma från skolan idag också. Halv 2 tog jag bussen in till stan, kollade efter nå kläder som jag ska ha på discot på fredag. Sen träffade jag madde och hennes söta familj, gick med dom. Men hittade i stortsett ingenting. Halv 6 for dom hem och min buss gick 18:10. Sprang in på gina igen och var bara tvungen att hitta någonting, köpte en kjol i leopard mönster och två par tights. Sen sprang jag in på H&M och köpte ett svart linne med knappar (super skönt), och en svart topp med spets på axlarna, vet inte hur jag ska beskriva den.
Ni kommer säkert att få se bilder någon dag.
Träffade även min underbara sebbe lundberg. Han var där med kevin och erika.. :)
halv 8 for jag med lullu och kollade ¨på fotbolls träningen.
men nu ska jag dra mig till sängs, måste ju orka upp imorgon! och applåder för mig, jag ska på skolan

men "god natt" ♥

madde du är bäst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0