we be burnin'

- att denna saknad ska påverka mig så himla mycket, det funkar ju bara inte mer -



Börjar med att fråga om det är någon som orkar fixa en ny header åt mig? designen är jag nöjd med, men känns lite egenyttigt att bara ha bilder på sig själv i headern, och jag känner för en förnying. Så om du har lust att göra en header åt mig, släng in en kommentar eller skriv på msn eller nå :)

igår hade vi friendsdag på skolan, tråkigt så in i helvete men de hade sina stunder då det var lite skoj i alla fall.
Efter det, som slutade kring halv 4 så skulle vi laga mat med spanskan. Och det gjorde vi till någon gång vid 7. Maten var sådär, ingen stor höjdare men det dög. Men jag kände mig inte alls kry och hade feber när jag kom hem och världens huvudvärk.
Var hemma från skolan idag.
Blir hemma imorgon också.
Torsdag ska jag nog vara tillbaka, har massor med skolarbete som MÅSTE göras. Men det lyckas aldrig bli...

nu får ni lite bilder

matilda♥ på golden dragon

sötisar! emma och jonakk :) på golden dragon

johan och ante, :)

oskarforsman, ohh steeeeek lite mera va? haha, sötis ;)

HAHAHAHA, hittar du lejdare människa så säg till! ;D max renberg!

sliten tjej vill bli frisk nu!

innan vi skulle och fira johan i fredags :)




HAHAHA, MAAAAAAAAAXXEEER!

god natt♥

blev mycket egobilder men ni får stå ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0