vart är världen på väg?

idag har alla problem med någonting, det är alltid nånting som inte står rätt till. Även hos mig ja,
men varför har det blivit så här? förr var ju allting så himla lätt,
familjeproblem, kärleksproblem, kompisproblem, deprimationer, hälsoproblem, m.m
är inte livet till för att man sku njuta och "leva livet", visst var det så?

men alla ni som mår dåligt, prata med någon, försök hitta lösningar till problemen. Dom jag vet mår dåligt försöker jag att prata så mycket jag kan med. Men endel är ju bra på att dölja, och jag tillhör till den gruppen

men jag skulle vilja veta varför det är så himla mycket saker som händer, varför folk gör och mår som dom mår, varför allt måste jävlas.

ni ska veta att jag bryr mig om er jätte mycket, vem du än är, helt seriöst!
orkar inte att alla ska må botten, så varför inte göra det man kan?
du ska kunna lita på mig och jag har alltid tid,

ville bara säga att jag älskar er alla och finns här :)

folk kanske tycker det här inlägget bara är "lejt" och onödigt.
men sen när börja jag bry mig om vad andra tycker?

gör allt för er♥

Kommentarer
Postat av: emmaöberg

jag älskar dig, måste berätta en sak så fort du kan. ring så fort du ser det här.

2010-02-09 @ 10:37:14
Postat av: Andre jonsson

Jag finns for dig babe!

Men ta och logga in pa msn! :)

2010-02-09 @ 14:22:40
Postat av: Matilda

du är bäst :) du har allt en gullig kille. finns här bäst

2010-02-09 @ 16:11:03
URL: http://matni.blogg.se/
Postat av: cassandra karlsson

jag mår dålig, prata med mig om du vill ;o

2010-02-09 @ 18:11:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0