call it karma










igår for vi då in till bäst byn och ränta. Vi var på ica och handla och sen kom elin, sen gick vi till ante och var med max, sebbe, ante, johan, matilda, emma, julia:)
vid 11 skulle elin hem så vi gick med henne hem till mig där hennes mormor skulle hämta oss. Pratade med älsk, gubben jag finns alltid för dig<3
sen mös jag och hanna, somna vid 2. Imorse vaknade vi kring 10, såg film, sen frulle och efter den kom hennes mamma och hämtade oss och nu sitter vi här hos hanna.
Kring 3-4 drar vi till stallet, jag hänkar med hanna som ska rida, blir skoj :D

ikväll - lan med öjebyarna!
puss♥
vi bjussar på oss själva på dom henna beilderna alltså!

Kommentarer
Postat av: eellingrahn

ni e söta! bara så ni vet ;)

2010-03-01 @ 23:29:25
URL: http://eliingrahn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0