ÄR DET SÅ?!!

Hej alla glada! ni svarar; "HÄÄÄÄÄÄJJJ!!" Är hos min älskade och söta Hanna Holmström i hennes hus. Vi är ganska söta och mätta. Vi sjunger, eller jag sjunger, eller Hanna mimar till låten som spelas i högtalarna medans jag skrattar högt. HAHA. Idag var vi oppa schtaan och schöööpte gräjjs. Too fingerfärger (även kallat nagellack) och en bäähååå. Hon satt så göllit utanföj på N pall näj jag tästa dän. Nu hääädbäänggar hon på huvvet. Hon är knasig, vilken tok alltså!
Hon ska packa sin veska för hon ska tuzza hos mäjj. HÄÄJJDDÅÅ ALLA GLADA!!

HÖJ LJUDET!!

hahahaha nämen älskling! förlåt hanna men du var så söt :')<3












Kommentarer
Postat av: tina

HAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAH snyggjävel ;-)

2010-04-20 @ 17:10:34
URL: http://tiiinaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0