somebody's going to die

orkar verkligen inte föra över bilder från mobilen till datorn just nu, för det ska alltid jävlas!
andré den tratten somnade för nån timma sen, han som skulle fixa till det där nu;)? tööööööötis♥

blev att jag förde över bilder från kameran men upptäckte också att jag bara hade 8 bilder där. ojojojdå
sympati inlägget tidigare då!
kvällen har inte bjudit på så mycket, chans frågningar, djupa powernap med gubben, i min förvånad gav jag bort mitt candy till far(frivilligt!), sett matte boken som måste öppnas minst 3 gånger underlover, när ska jag börja?, måsta lyssna på denna katt som går omkring och kåtar sig, vette klån vad k´hon håller på med mig hon får oss att falla ihop av skratt, hon går runt och skriker och antagligen letar efter en pilsk hane, när man stryker henne så böjer hon sig ner och putar med röven? hon säger: kom och ta mig
äppeljuice sitter alltid fint, sociala vänner och en rackarns jäkla hosta som aldrig vill ge sig, snurplande ska jag bli frisk, jag har bestämt det! kan ju inte vara sjuk nu när lover ska av..njutas!
och här ska ingen brud sitta hemma och ruttna heller, nej gud nej,
ska dessutom vara med andré någon dag, vet ej när, när blir det älsk?:D (vet att du läser så det är bara du svarar!) men jag vet inte om jag vågar heller....för fatta brun han måste vara nu när han har varit i thaiiiiland i 2 veckor, hatar när man känner sig blek!
musicen på MTV skriker, SOOOOOOOOV. men nejnej, inte går det inte.
fotboll<333333333333 imorgon och de gillas hårt! dock vet jag inte om det blir spel för min det, hoppashoppas!
nytt folk, nya vänner, nytt liv, äh vafan vi börjar om!
sko vi hittopå nå på looove så höro av dä!

nä vet du vad, orkade du läsa detta inlägg så var du en guldklimp i djupastegrotta, en fallande stjärna i flringpaketet, då är du mitt allt i nöd och lust, lust som lust, alla luster. Du och jag forevvvaaah

vet att ni älskar mig och att ni tycker jag är frääässiiig! men puss på att ni är så gullat och kan hålla tassarna borta största dels ;*

nä nu har NÄSTAN alla somnat och vad gör jag nu uppe? kisse har svalnat med det lär väl antagligen börja om kl 7 i morgon bitti, eller idag bitti, eller hur blir det? snart i varje fall


nä vet du vad, (igen)
GODNATT!



hittade förresten nykorte i postlådan (under sängen)
   "
Hej Fanny! Nu är det snart dags att börja ettan. Hoppas att du har
     haft ett skönt sommarlov. Ta med dig din skolväska redan första
     dagen. Vi ses, fröken Inger. "

kissekisse, undra om denna kisse har någonting att erbjuda till våran kisse? vad tror ni?

*afasi*






jag älsko er så jävla mycheee

jag älskar dig också jenkispenki! fastän du åkte till thailand utan mig :(


*om du någon sin sagt att jag är normal, då är det nog dags att du tar tillbaka det nu*

seeeyaaaa all :D the pillows calling my name but my head don't want it, my head prefer the white one.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0