pedofilisk

tjaaatjaaaaaaaa, hemma från discot! eller hemma och hemma, är hos elin.
Discot var grymt kul, och man fick träffa mycket folk. Najjjjss..
jag gick med madde, elin, jennifer, hanna, julia, sara, pernilla, och andra människor.
Maskinen var ju där för er som INTE visste det.
HAHAH, mitt i trängseln så ramla/snubbla/föll jag ner på golvet som värsta offret och låg typ där hur länge som helst, haha, anteckna?
kring 1 gick  vi till sara igen, elin och madde hämtade deras saker och sen gick vi till kalles och sen till shell. Himlar så kallt, 23 minus tror jag han sa han som jobba där? efter det gick vi in på sunes för att värma oss. En kille kom fram och snacka med oss och trodde att vi var 90:er, hahah, och sen när vi berätta att vi var 95:er så blev han helt chockad och sa att han kände sig helt "pedofilisk". Hahah, gullat
nä men nu la sig madde just i sängen och jag borde väl också göra det. Ska bara tvätta bort sminket och gå på toa.
slappar dag imorgon med brudarna skulle jag gissa?

tack för kvällen alla, jag älskar er :D
och på tal om älska, ANDRÈ KOMMER HEM IDAG!

nä nu orkar ni it mig mer, vi hörs!
tjing tjong tjockis fjong♥

sen konfan♥

Kommentarer
Postat av: JENNNIFEEEER

gryyyyyyymt! :D:D:D:D:D

2010-02-20 @ 14:20:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0