let's get retarded

fick värsta disco spellistan av isak, så sitter och dunkar som ett fån just nu!

vi for då till sportbaren, men när vi kom dit så var det fullt, kul liv
så då for vi och lars och handla och sen hem till oss för gubbarna skulle ju se hockey. Sen beställde vi mat, men min mat gick då fan inte att äta. den var så grymt äcklig!
har sen bara suttit vid datorn och betämt vad jag ska ha för grejer från ikea, jag trodde det gick att beställa från hemsidan men nej, så vi måste dig någon dag och shoppa! hahah, ikea in my ♥

seriöst, 2 veckor utan pojken, jag räknar ner dagarna!

antar att han sitter på flyget nu, och vi snacka ju om 10 000meters klubben men jag tror nog att han sover ;)
och nu när jag sökte på bilder på flygplan så kom det ju självklart fram bilder med flygplan som kraschat, och shit så orolig man blev! jag brukar aldrig vara sån men nu, hahha, äh det går förhoppningsvis bara bra!
 
hit ska knösen, eller inte just precis hit tror jag väl men till detta land. thailand

bäst jag är alltså! men nu räknas det ner, hahah, desperaaaaado

nä nu ork jag it hejn, hejdå

inse min ironi i typ allt jag skriver, orkar itne vara 110% seriös hela tiden :D

förresten, den största grejen som har hänt i veckan är när vi fick tillbaka våra NO-prov, MVG var 45p, och jag hade 44,5, åååååhhhhhhhhh! :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0