let the music play

- madde tvingade mig att säga att hon är bäst, men jaajaa.. madelene persson du är bäst! och det är ingenting du behöver tvinga på mig, du är helt underbar. jag älskar dig bruden♥ -

åter igen ber jag om ursäkt för den bristande uppdateringen. Dator är verkligen inte min grej, eller i alla fall att ta mig tid och sätta mig framför den.

ingenting speciellt har väl hänt i veckan, ingenting vad jag kan komma på i alla fall. Förutom att i måndags så fick jag svar, äntligen, på de tester och prover och då funderingar på varför jag har mått som jag har gjort. Visade sig att jag har jätte mycket järnbrist så nu käkas medicin och jag hoppas på förbättringar! Guuuuh så skönt att känna sig pigg igen :)

vi fick tillbaka vårat engelska prov också, gick bättre än vad jag trodde faktiskt, inte för att jag fick bra resultat men jag trodde verkligen att jag skulle faila totalt för jag hade inte pluggat nå. Men jag fick i alla fall min första kompletering.. på hörövningen, som man it ens kan träna på?

i tisdags träna jag handboll, men bara lite eftersom jag fortfarande är sjuk. Onsdag, kortdag på skolan och sen med amandabejjb♥ och sen fotbollsträning som jag också var tvungen att ta det lugnt på :(
gjorde även ett prov i onsdags som jag inte alls hade tränat på, fanny skärp dig! men jag klara det i alla fall!

idag cutta jag mig i fingret på syslöjden :( inte med flit såklart!
sedan fick jag missa matte provet, eller dock måste jag göra det sen, sköööööööönt!
efter skolan var jag kvar i över en timma, orkade verkligen inte hem! Låg där på golvet och dryga

och nu är det LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOV!!!

bilder kommer förhoppningsvis sen,
jag har it nå intressant att säga hörrni, men he får ni leva med
solongsuckers, jag älsk er! hör ni det? PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0