läkare- överbetalda jävlar

ska börja med att säga att blogg.se's försök till en nyare sida, eller hur det ser ut när man ska in och blogga. släng mig i väggen! den suger, inte ens upplösningen på ikonerna är rätt. STOR FET DISS!

blev sjuk i söndags, eller vaknade med en förfärlig magvärk, har aldrig haft ont där och inte på det sättet. Illa månde och smärta hela dan, reste mig knappt ur sängen. Hemma från skola idag, pappa fixade tid på vårdcentralen,eller dom ringde mig, vilket var lite läskigt men (H)
for dit kvart i 2, fick komma in halv 3.. han kämnde på min mage, frågade saker osv. Sen fick jag vänta i ca 10 min och efter det tog jag temp, tog sänka, och urin prov. Hahah, sköterskan var ganska gullig, :) efter det fick vi vänta ännu mer.. och sen kom läkaren igen, tog in oss på ett rum och berättade att han hade ringt till akutmottagningen och skickade dit oss. Han var orolig över att det var någonting med blindtarmen, vilket vi också hade anat. Vi åkte direkt till akuten, där vi fick vänta ännu en stund och sen fick vi gå in i ett rum, som var värsta pimp för att vara ett sjukrum, haha.
Kollade blodtryck och sånt, sen kom en utlänsk läkare in och försökte prata med mig, men jag fick använda pappa och den andra sjuksystern till hjälp för jag förstod inte ett skvatt. Hon tryckte och kände på min mage, lyssnade på mitt hjärta och mina lungor. Sen gick hon, vi väntade en halv timma kanske och sen kom det in en tant och sa att jag skulle få pissa i en mugg, ett till piss prov?1?!?! hur mycket tror dom man gör av med på en dag? hahah. men det gick i alla fall.
sen fick vi vänta i nästan 2 timmar, eller jag fick vänta så länge. För pappa for hem för att gå ut med hunden, men när han var borta kom hon utlänska igen och skulle berätta att jag kunde fara hem. Men jag hade inge tolkar så jag fick klara mig själv. :( men hon sa att mina värden var ganska bra, inte tillräckligt dåliga för att hamna på operationsbordet.
och sen bad hon mig fara? hatar att man aldrig får veta vad det är för fel på en! dom klämde och sa hela tiden att det var någonting med blindtarmen, men sen ba, nej tack och hej kom igen om det blir sämre?!
ÖVERBETALDA JÄVLAR
var hos läkare i över 4 timmar, och inte fick man ut någonting utav det? bara att dom stal lite blod och piss från mig, vilka ena alltså




blöbbblöbb,
ingen skola för mig imorgon
hejdå!
sociala på sms, ALLA! 0730465176
ja älsk er :D ♥

Kommentarer
Postat av: Matilda

hahahah du är allt cool du ;)

2010-02-09 @ 10:08:00
URL: http://matni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0