karlsson, karlsson, världens bästa karlsson

tjuuuuuuu blogg läsare"
var på stallet med hanna idag då, gick finfint. Förutom att katten simba klöste mig :( inte så kul, inte kul alls..
de var inte heller så kul medans hanna red, lite långtråkigt. men andré höll mig sällskap, eller ja, han ringde :)♥
efter stallet for jag hem och duscha och åt. Sen kom hanna, fixa mig lite och sen drog vi hit, till oskar.
Här är kanske 20 pers, dom lanar! blir här till nån gång inatt.

förresten så fick jag värsta tillbaka block när jag sod där i stallet med hästarna, det var faktiskt ganska mysigt :D vi hade hästar förut, men en viss person fick min mama att sälja dom, jag är ingen hästmänniska men ändå?
men vi hojjres


HIHIHHIHHHIHIHIHIHIHIHIH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0